Skip to main content
Tel. + 40 259 457 050 | contact@sisgrup.ro

Contabilitate și consultanță fiscală

Consultanță financiară la standarde internaționale. Din 2000, alături de afacerea ta.

Societatea GLOBAL CONSULTING & FINANCE S.R.L. s-a înființat în anul 2000 și are ca obiect principal de activitate prestarea de servicii financiar–contabile. Are în prezent un portofoliu de peste 70 de clienți, cărora le oferă servicii în diverse domenii, fapt ce o recomandă ca o societate serioasă care își respectă contractele, partenerii de afaceri și este conștientă de responsabilitățile pe care și le asumă. Lovindu-se în permanență de diverse probleme, în funcție de tipul de activitate al clienților, societatea a acumulat o anumită experiență cu care vine în întâmpinarea clienților săi.

Înregistrată în Corpul Experților Contabili și Contabililor Autorizați din România începând cu anul 2000, are colaboratori direcți membri în Asociația Națională a Evaluatorilor din România și Camera Auditorilor Financiari din România și dispune de personal cu calificare profesională adecvată, format în cadrul societății, acționând pe piața serviciilor de consultanță în conformitate cu normele profesionale CECCAR, ANEVAR, CAFR.

Desfășurându-și activitatea într-un domeniu considerat cu risc semnificativ, în care eroarea umană poate produce prejudicii grave clienților, cu toate că societatea are implementată la nivel de firmă o procedură documentată de control intern, pentru protecția clienților are subscrise polițe de asigurare semnificative pe fiecare tip de activitate.

Societatea dispune de infrastructura și logistica necesară desfășurării activității. Modul de lucru este contractual pentru totalitatea lucrărilor financiar-contabile sau punctual, la solicitarea clientului (ex. asistență contabilă permanentă la închiderea perioadei, expertiză contabilă, audit financiar, audit intern, revizie contabilă și gestiune, consultanță financiară, salarizare etc.).

Societatea oferă servicii profesionale de evidență contabilă și consultanță financiar-fiscală:

  • Întocmirea balanțelor de verificare lunare pe baza documentelor primare întocmite de societate la sediul activității
  • Ținerea registrelor cerute de Legea Contabilității (registrul inventar și cartea mare)
  • Ținerea registrului fiscal pentru calculul impozitului pe profit
  • Întocmirea declarațiilor fiscale și depunerea lor la organele fiscale
  • Întocmirea bilanțului contabil
  • Consultanță privind legislația financiar-contabilă și fiscală (impozitul pe profit, impozitul pe venit, TVA, asigurări sociale)
  • Asistența contribuabilului
  • Consultanță privind organizarea contabilității financiare și de gestiune în conformitate cu legislația în vigoare
  • Instruirea personalului cu privire la modul de întocmire a documentelor primare și circuitul acestora în cadrul societății

Servicii de salarizare:

  • Întocmirea și depunerea statelor de plată a salariilor
  • Întocmirea și depunerea declarațiilor privind obligațiile aferente drepturilor de personal
  • Elaborarea fișelor fiscale